No Products in the Cart
Kan ik FOURCE MERCH alleen online bestellen, of ook ergens anders kopen?
FOURCE MERCH is alleen nog in onze webshop te bestellen.
Kan ik FOURCE MERCH ook in de winkel kopen?
Dat kon voorheen wel, maar inmiddels niet meer.
Hoe kan ik FOURCE MERCH bestellen?
Klik onderaan deze pagina op ‘Bestelinformatie’. Daar vind je het antwoord op deze vraag!
Hoe duur zijn de verzendkosten?
Voor verzending binnen Nederland betaal je het standaardtarief van € 3,95 per bestelling. Als het product niet door de brievenbus past (bijvoorbeeld bij posters, kussens of truien) dan geldt er een toeslag van € 3,00 aan extra verzendkosten, waardoor deze binnen Nederland uitkomen op € 6,95. Voor bestellingen naar het buitenland worden verschillende tarieven berekend. Het tarief wordt vermeld bij het afrekenen, zodra je het afleveradres hebt ingevuld.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt betalen via o.a. iDEAL, MasterCard, Visa, American Express, PayPal of overboeking (vooruitbetaling). Kijk voor meer informatie bij ‘Bestelinformatie’.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Producten die op voorraad zijn, worden de volgende werkdag door ons verstuurd via DHL. Als je doordeweeks iets bestelt en je betaling is vóór 12:00 uur bij ons binnen, dan versturen wij je bestelling, mits deze op voorraad is of anders aangegeven, dezelfde dag nog via DHL. Als je vrijdagmiddag of in het weekend een bestelling plaatst, dan versturen wij je pakketje op maandag. Je bestelling wordt normaalgezien de volgende dag bij je bezorgd. Het kan echter zijn dat DHL er iets langer over doet. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Hou voor de zekerheid rekening met extra levertijd wanneer je je bestelling plaatst. Als je na 4 werkdagen nog steeds niks ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op. Voor leveringen buiten Nederland gelden andere standaard levertijden: binnen Europa 3 tot 7 werkdagen en buiten Europa 5 tot 12 werkdagen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je een reeds geplaatste bestelling moet annuleren of wijzigen, dan kun je dit doen door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Je bestelling kan alleen geannuleerd worden door contact op te nemen via email: fource@merchandise-entertainment.com
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wanneer ontvang ik die?
Normaalgesproken ontvang je binnen 10 minuten na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail van ons, op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht het zo zijn dat je deze niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat onze email in je spam terecht is gekomen. Als je in je mailbox klikt op een mapje genaamd ‘ongewenst’, ‘spam’ of ‘junkmail’, dan kun je kijken of onze bevestigingsmail daar te vinden is. Mocht het zo zijn dat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen staat, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice: fource@merchandise-entertainment.com
Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?
Wij versturen de factuur van je bestelling mee met het pakket. Als je dit niet wilt, dan kun je dat aangeven in de notities in je winkelwagen.
Kan ik mijn pakketje volgen?
Je bestelling wordt door ons verzonden via DHL. Na afhandeling van de bestelling ontvang je van DHL een email met een ‘track & trace link’. Indien je niet thuis bent op de afleverdag, dan kun je in deze email ook meer lezen over het kiezen van een alternatieve aflevermogelijkheid.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Je bestelling wordt door ons verzonden via DHL. Na afhandeling van de bestelling ontvang je van DHL een email met een ‘track & trace link’. Indien je niet thuis bent dan zal de postbode kijken of het pakje bij de buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal het de volgende werkdag nogmaals op jouw adres worden aangeboden. Je zult hierover bericht ontvangen middels een briefje in de brievenbus. Let op: onze leverdagen zijn dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Het is dus niet mogelijk om een bestelling op zondag of maandag te laten bezorgen!
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt al onze producten laten bezorgen op een adres naar keuze. Dit kun je aangeven in het bestelproces bij ‘Gegevens’. Het is ook mogelijk om een afleveradres in een ander land te kiezen.
Hoe veilig is het winkelen in de FOURCE MERCH webshop?
De betalingsgegevens die je doorgeeft om de betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd. We maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding, hetgeen betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwt worden versleuteld, waardoor anderen je informatie niet kunnen inzien of anderszins kunnen achterhalen. Je kunt een beveiligde website herkennen aan het slotje onderin je scherm tijdens het betalen.
Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
In ‘Mijn account’ kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar ‘Bekijk adressen’ te gaan. Vervolgens klik je op ‘Voeg een nieuw adres toe’ of op ‘Wijzig’ bij je huidige adres.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Als je een ander e-emailadres wilt gebruiken voor je account, dan kun je ervoor kiezen om een nieuw account aan te maken. Of je kunt contact opnemen met onze klantenservice: fource@merchandise-entertainment.com.
Wat moet ik doen als ik mijn webshopbestelling wil retourneren?
Klik in het menu onderaan deze pagina op ‘Retourneren’ en volg de instructies op om de verzending en verwerking van je retouren voorspoedig te laten verlopen. Het retourneren van een product kan bij ons alleen op eigen kosten. Je ontvangt je geld van de bestelling retour op dezelfde wijze als dat de betaling heeft plaatsgevonden.
Ik heb FOURCE MERCH gekocht bij een optreden. Wat moet ik doen als ik mijn aankoop wil retourneren?
Een aankoop bij de FOURCE MERCH verkoopstand kun je alleen retourneren door contact met ons op te nemen via email. Stuur een email naar: fource@merchandise-entertainment.com
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de servicegerichtheid naar jou als klant. We willen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij je aan met een klacht contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via het e-mailadres fource@merchandise-entertainment.com. We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen in overleg met jou het probleem zo goed mogelijk proberen op te lossen. We hanteren een maximale reactietermijn van 7 werkdagen. Wij doen altijd ons uiterste best om klachten van onze klanten naar tevredenheid op te lossen.
Hoe lang heb ik garantie?
Op alle FOURCE MERCH heb je tenminste 6 maanden garantie. Zodra je een klacht over een artikel bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij een snelle afhandeling van de klacht.
Welke gebreken worden niet vergoed?
Slijtage van het product door gebruik, afgeven en slijtage door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die ons als verkoper niet te verwijten zijn, worden niet vergoed.